13 Kasım 2016

Sad God ve Sad Editor 2001'in Depresif, Ponçik, Mikimmil Günceli ❤


Ah fuck... This is gonna be awful

Selamlar ben çevirileri yapan köle çevirmen Sad God. Bu sefer de oldukça dolu ve sağlam bir güncel veriyoruz değerimizi bilin. Drifters'ı böyle hızlı verecek insanlar bulamazsınız yarısında kalıverirdi vallahi. Hazır Drifters demişken bu hafta vizelerim olduğundan pek çeviri yapabileceğimi sanmıyorum bu hafta pek bölüm gelmeyebilir hazırlıklı olun. Bir de çevirdiğimiz one-shot Toki Doki'ye birkaç dakikanızı ayırıp kesinlikle bakın tam fansubın ismine yakışır bir manga kesinlikle okuyun. Bu arada "Gelecek Manga"mız olan Medaka Box'ı da duyuralım buradan sonra belki birileri başlar falan yanlışlık olmasın. O seriyi de Drifters çevirisi bittikten sonra halledeceğiz Nisio İsin babaya büyük saygı ve sevgimiz var. Şimdiden duyuralım da sonra birileri başlarsa laf söyleme hakkımız olsun 3:) İlk kez güncel yazdığımdan çok heyecanlıydım ayy :3 Şimdi bu hafta yaşadığım şeyleri umrunuzda olmasa ve burası yeri olmasa dahi yazmak isterdim ama bu kadar düşebileceğimi de sanmıyorum onlar başkalarının işi olarak kalsın. Hadi sonraki güncele kadar sağlıcakla kalın kendinize iyi bakın. Bu mangaları okuyacak insanlara ihtiyacımız var :)


Merhaba ponçiklerim ben sadeditor2001 başka bir güncel ile karşınızdayız :). Direkt bölümleri vermek isterdim ama birazcık kimsenin umurunda olmayan günlük yaşamımı anlatmam lazım :)). Bugün adeta bir köle gibi edit yaptım, depresyonum ile mücadele ettim ve sanırım galip geldim :):). Onun dışında otistik otistik evimde oturdum :) :) :) :) :) :). Neyse kimsenin umurunda olmayan günümü anlattığıma göre bölümlerden ve fansubın durumundan ve "Gelecek Seriler"imizden bahsedebilirim :):):):):):):):):):):):). Bu hafta Drifters 4. cildi bitirdik, üstüne Toki Doki adlı harika bir one shotı bitirdik 10 dakikanızı ayırıp okumanızı tavsiye ederim cidden çok duygusal ve güzel bir seri. Onun dışında Medaka Box adlı seriye girişmeye karar verdik Monogatari serisinin yazarı Nisio Isin'in senaryosunu yazdığı harika bir seridir. Drifters bittikten sonra girmeyi düşünüyoruz. Bizim için zorlu ve uzun bir seri olacak bakalım hayırlısı. Bir de Toki Doki ve Drifters Salı günü Mediafire ve Batoto'ya yüklenecektir. Bu aptal ve otistik yazıyı daha çok uzatmadan bölümlere geçiyorum. 

(Molester Man'siz bir güncel yalnız hissettiriyor ;_;)


Drifters (32-47)








Toki Doki (One Shot)











Bir dahaki sefere kadar...


Hadieyw...






if you're reading this please save us from this miserable life  :(


10 yorum:

  1. Elinize kolunuza sağlık gelecekte daha kaliteli serileri de görmek isteriz

    YanıtlaSil
  2. süper göndermeli

    YanıtlaSil
  3. Oooo... Medaka geliyorsa yerimi alayım diyeceğim ama o seriyi okumamış mıydım ya... Aradan çok zaman geçince ne yaptığımı unuttum. Neyse. :P

    Drifters serisini yardıra yardıra ilerlettiğiniz için teşekkürler.


    Toki Doki'yi bugün okurum, merak etmiştim.

    Elinize sağlık.

    Ek: Şimdi bu günceli paylaşalım.

    YanıtlaSil
  4. Göndermeler güzel olmuş xd Drifters için teşekkürler. Bakuon Rettou noldu yav? Gerçi İngilizcesi çok geride ama çevirin siz yine de.

    YanıtlaSil
  5. Hacım alınmadım ama küçük kardeşim otizmli hani biraz dikkat edersek sevinirim. Seviliyorsunuz bölümler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık.. Drifters için çok sağolun :)

    YanıtlaSil
  7. Güncel yazınızda bize ponçik bir gününüzden bile bahsetmediniz aşk olsun:D
    Bölümler içinde teşekkürler.:D

    YanıtlaSil